VERIT Oprogramowanie dopasowane
Loading...

Nowa wersja enova365 z numerem 2506.2.4

W dniu 5.09.2025 opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2506.2.4.

W wersji udostępniliśmy nowości funkcjonalne dla obszarów: Systemowe, Business Intelligence, Handel, Księgowość oraz DMS.

Nowości w wersji to: 

Systemowe: 

  • Komunikacja wewnętrzna – Na liście „Moje aktualności” dodaliśmy filtr „Kategorie”, który pozwala na wyświetlanie aktualności według wybranej kategorii wpisów.  

 Business Intelligence: 

  • Przedziały czasu w Utrwalaniu list – Dodaliśmy możliwość korzystania z Przedziałów czasu podczas tworzenia „Utrwalania list”. Podczas tworzenia nowego Zestawu filtrów listy można teraz zastąpić domyślnie ustawiony stały okres na przedział czasu zdefiniowany w konfiguracji. Przedział czasu może być dynamiczny – na przykład odnosić się do bieżącej daty. Dzięki temu okres będzie automatycznie aktualizowany każdego dnia. Tak ustawiony przedział można wykorzystać w Harmonogramie zadań, aby proces utrwalania danych zawsze działał na aktualnych danych – bez konieczności ręcznego zmieniania dat. 

Handel: 

  • KSeF – Dodaliśmy nowe zadanie cykliczne, które ułatwi kontrolę wysyłki faktur do KSeF. Po włączeniu zadania w Harmonogramie zadań system będzie automatycznie sprawdzał wszystkie zatwierdzone faktury sprzedaży z danego dnia, które powinny zostać wysłane do KSeF. Jeśli system wykryje faktury, które nie zostały wysłane, wyśle do operatora powiadomienie z listą takich dokumentów. 

Kadry Płace: 

  • Deklaracje GUS – Dostosowaliśmy wydruk „Zestawienie Z-06” w zakresie działu nr 5 w sekcji „Przyjęcia do pracy i zwolnienia z pracy pracowników pełnozatrudnionych w głównym miejscu pracy (dokończenie)” do aktualnie obwiązującego wzoru. 

Księgowość: 

  • Delegacje PWS – Dla delegacji PWS dodaliśmy nowy sposób rozliczania noclegu o nazwie „Ryczałtowo + rachunki bez limitu”. Sposób ten umożliwia na jednym naliczeniu delegacji rozliczyć nocleg zarówno na podstawie rachunków oraz ryczałtu, np. w sytuacji, gdy pracownik przez część delegacji nocował w hotelu, a przez drugą część korzystał z ryczałtu za nocleg. 
  • Pulpit Klienta Biura Rachunkowego – Dodaliśmy nową funkcjonalność, która rozszerza możliwości pracy z KSeF. Użytkownik Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego może nadać token służący do komunikacji z KSeF i samodzielnie zdecydować, czy ma on służyć do wysyłki, czy do pobierania faktur. 
    Natomiast jako właściciel biura rachunkowego, użytkownik otrzymuje możliwość przypisania tokena do jednego, bądź wielu użytkowników Pulpitu, co pozwala lepiej kontrolować i zarządzać komunikacją z KSeF. 

DMS: 

  • e-Podpis Konektor – Dodaliśmy możliwość masowej wysyłki dokumentów do podpisu elektronicznego bezpośrednio z poziomu listy dokumentów. Umożliwia to użytkownikom jednoczesne wysyłanie wielu dokumentów, eliminując konieczność ich indywidualnego otwierania i konfigurowania parametrów.  
  • ePodpis Konektor – Dodaliśmy również nowy standardowy proces „e-Podpis – proces obsługi błędów”.  Proces ten pozwala na ponowną wysyłkę dokumentów, przez co zarządzanie błędami jest sprawniejsze i zmniejsza się ryzyko pominięcia dokumentów wymagających podpisu.  
  • e-Podpis Konektor – Rozszerzyliśmy również funkcjonalność „Soneta.ePodpisKonektor” o nowe wtyczki i elementy wtyczek: e-Podpis – wypełnij automatycznie – element wtyczki, dodany do przejścia w procesie automatycznie wypełnia podstawowe dane dokumentu: tytuł, opis, język oraz wartość flagi „Wyślij jako organizacja” oraz e-Podpis – obsłuż błąd – wtyczka uzupełnia wymagane informacje o błędzie wysyłki dokumentu.  
  • Delegacje PWS – Dla delegacji PWS dodaliśmy nowy sposób rozliczania noclegu o nazwie „Ryczałtowo + rachunki bez limitu”. Sposób ten umożliwia na jednym naliczeniu delegacji rozliczyć nocleg zarówno na podstawie rachunków oraz ryczałtu, np. w sytuacji, gdy pracownik przez część delegacji nocował w hotelu, a przez drugą część korzystał z ryczałtu za nocleg. 
  • Pulpit Klienta Biura Rachunkowego – Dodaliśmy nową funkcjonalność, która rozszerza możliwości pracy z KSeF. Użytkownik Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego może nadać token służący do komunikacji z KSeF i samodzielnie zdecydować, czy ma on służyć do wysyłki, czy do pobierania faktur. 
    Natomiast jako właściciel biura rachunkowego, użytkownik otrzymuje możliwość przypisania tokena do jednego, bądź wielu użytkowników Pulpitu, co pozwala lepiej kontrolować i zarządzać komunikacją z KSeF. 

Szczegóły zmian dostępne są w ulotce. 

Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.