Moduł Workflow i DMS
Moduł enova365 Workflow to koncepcja organizacji pracy w firmie polegająca na tym, że procesy biznesowe prowadzone w wielu etapach, przy udziale wielu osób realizowane są zgodnie z odpowiednimi regułami.
Aplikacja od enova365 dzięki zdefiniowaniu zaawansowanych zasad zapewnia automatyzację pracy i doskonałą organizację firmy.
Dodatkową zaletą jest pełna integracja Workflow ze wszystkimi modułami enova365, co daje możliwość czuwania nad wszystkimi procesami zachodzącymi w przedsiębiorstwie.
Moduł enova365 Workflow odpowiada za płynny przepływ pracy w firmie poprzez uruchamianie kolejnych następujących po sobie procesów i przypisywanie ich do odpowiednich operatorów.
Zajmuje się zarządzaniem zadaniami, procedurami w firmie, ograniczaniem błędów, a także przepływem dokumentów pomiędzy działami i pracownikami. Krok po kroku wskazuje pracownikom i kadrze zarządzającej czynności do wykonania, dzięki czemu nie musimy znać wszystkich procedur organizacyjnych.
Gwarantuje bieżący przepływ informacji oraz posiada wbudowany mechanizm przypomnień, co znacznie ogranicza opóźnienia i ewentualne pominięcie ważnych spraw do załatwienia.
Korzyści:
– zapewnia płynną pracę operatorów we wszystkich modułach,
– synchronizuje procesy między wszystkimi obszarami w firmie,
– umożliwia automatyzacje rutynowych czynności, co znacznie ogranicza czas,
– dostępny na urządzenia mobilne, co pozwala kontrolować procesy również poza biurem.
Moduł enova365 DMS
to niezastąpione rozwiązanie, które umożliwia automatyczne wprowadzanie dokumentów do systemu oraz szybki wgląd do dokumentów.
Staje się niezwykle przydatny przy rejestracji faktur i innych dokumentów zakupowych.
Najważniejszą funkcjonalnością Modułu enova365 DMS jest przechowywanie, porządkowanie dokumentów (przychodzące/ wewnętrzne/ wychodzące), ewidencjonowanie oraz przypisywanie ich do odpowiednich obszarów.
DMS posiada wbudowaną funkcjonalność OCR (Optical Character Recognition) – służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z przychodzących plików graficznych oraz PDF. Więc zamiast wprowadzać dokumenty obce można je skanować, system je rozpozna i zaewidencjonuje.
Korzyści:
– wszystkie dokumenty w formie cyfrowej zgromadzone w jednym systemie,
– dostęp do pełnej dokumentacji związanej z danym obszarem czy procesem,
– lepsza komunikacja ponieważ wszyscy pracują na dokumentach o tej samej treści.