Nowa wersja enova365 z numerem 2506.1.1

W dniu 18.07.2025 opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2506.1.1.
Jest to wersja rozwojowa zawierająca nowości funkcjonalne w modułach: Systemowe, Business Intelligence, Pulpit Kontrahenta, Handel, Kadry Płace, Księgowość, Pulpit Klienta Biura Rachunkowego, Produkcja.
- Logowanie z poziomu enova365 do Bazy Wiedzy – Udostępniliśmy możliwość bezpośredniej rejestracji oraz logowania do Bazy Wiedzy z poziomu systemu enova365. Dzięki temu rozwiązaniu dostęp do instrukcji i materiałów pomocniczych w Bazie Wiedzy staje się jeszcze prostszy i szybszy.
- Pomoc kontekstowa – Rozszerzyliśmy działanie funkcji „Pomoc (Baza Wiedzy)” poprzez dostarczanie precyzyjnych wyników wyszukiwania, na podstawie lokalizacji użytkownika w aplikacji.
- Dyskusje prywatne – Rozbudowaliśmy mechanizm komunikacji w enova365 o możliwość tworzenia i prowadzenia prywatnych dyskusji.
- Nowa klasyfikacja merytorycznych obszarów Modeli danych i Wizualizacji BI oraz możliwość definiowania własnych obszarów – Rozbudowaliśmy dostępne obszary merytoryczne, które przypisywane są do modeli danych oraz wizualizacji.
- Zgłaszanie zadań z Nieruchomości w Pulpicie Kontrahenta – Rozbudowaliśmy Pulpit Kontrahenta o funkcje z obszaru Nieruchomości.
- Wersjonowanie ofert oraz oferty opcjonalne – Udostępniliśmy nową funkcjonalność wersjonowania ofert.
- Integracja z Apilo – Rozbudowaliśmy dodatek e-sklepy Konektor o obsługę platformy integracyjnej Apilo do zarządzania sprzedażą wielokanałową.
- Rozbudowa progów przecen i rabatów – Rozbudowaliśmy funkcjonalności związane z progami ilościowymi kartotek towarowych, przecenami oraz rabatami okresowymi.
Kadry Płace i HR:
- DRA RCA składki powyżej miliona (999 999,00 PLN) – Umożliwiliśmy wysyłkę do programu Płatnik raportu ZUS RCA dla pracowników, których miesięczna podstawa składek przekracza wartość 999 999,99 PLN. Rachunek bankowy instytucji PPK – Na potrzeby firm wielooddziałowych, rozbudowaliśmy definicję oddziału o nowe pole „Rachunek bankowy instytucji PPK”.
- Statystyki czasu pracy – Dodaliśmy nową listę „Statystyki czasu pracy”, która umożliwia wyświetlanie zbiorczego zestawienia czasu pracy pracowników.
- Wniosek o nowy środek trwały w Pulpitach HR – W Pulpicie Kierownika i Pracownika w enova365 wprowadziliśmy możliwość generowania zbiorczego wniosku o nowy środek trwały.
- Integracja z e-Recruiter – Udostępniliśmy nowy dodatek, który pozwala na integrację enova365 z systemem rekrutacyjnym eRecruiter.
- Integracja z Archivista – Udostępniliśmy nowy dodatek, który pozwala na integrację enova365 z programem Archivista.
- Planowanie kalendarzy z nowymi możliwościami – Dodaliśmy możliwość zaznaczania i jednoczesnej edycji wielu dni na dokumentach aktualizacji kalendarzy. Rozbudowaliśmy możliwości przypisania czynności i elementów struktury do obiektów.
- Mechanizm rejestracji i kontroli wykorzystania limitów nieobecności w zakresie opieki nad dzieckiem, zwolnienia z powodu siły wyższej, urlopu opiekuńczego, urlopu ojcowskiego. – Wprowadziliśmy kompleksową obsługę e-wniosków urlopowych oraz automatyczne monitorowanie limitów urlopów opiekuńczych i ojcowskich, z uwzględnieniem wieku dziecka i normy dobowej.
- Nowe kody tytułu ubezpieczenia – Zaktualizowaliśmy kody tytułów ubezpieczenia zgodnie z rozporządzeniem MRiPS obowiązującym od 1.07.2025 r.
- Formularz dokumentu ewidencji z podglądem wizualizacji KSeF – Umożliwiliśmy podgląd wizualizacji dokumentu KSeF bezpośrednio na formularzu dokumentu ewidencji w zakładce „Ogólne”.
- Rozbudowa mechanizmów JPK_KR_PD – Przygotowaliśmy zmiany w ramach rozbudowy mechanizmów obsługujących pliki JPK_KR_PD.
Pulpit Klienta Biura Rachunkowego:
- Rozbudowa możliwości Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego – Wprowadziliśmy szereg zmian związanych z publikacją i wysyłką
wyników podatkowych. - Rozliczenia podatkowe w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego – Przebudowaliśmy wizualnie oraz rozszerzyliśmy funkcjonalność publikowania rozliczeń podatków w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego.
Produkcja:
- Struktura zlecenia produkcyjnego – W oknie zlecenia produkcyjnego wprowadziliśmy nową zakładkę „Struktura”.
- Podgląd stanu realizacji w module Handel – W module Handel dodaliśmy nową zakładkę „Produkcja zaawansowana”.
- Szczegółowa informacja dot. stanu towarów produkcyjnych – Udostępniliśmy dodatkowe kolumny, które umożliwiają użytkownikom modułów Handel i Produkcja zaawansowana szybki dostęp do informacji o potrzebach materiałowych, planowanych dostawach odpadów i wyrobów.
- Filtry zasobów dla pracowników produkcyjnych – Wprowadziliśmy rozszerzoną funkcjonalność umożliwiającą administratorom produkcji przypisywanie predefiniowanych filtrów operacji bezpośrednio do pracowników produkcyjnych.
- Informacje o potrzebach materiałowych – Udostępniliśmy nową funkcjonalność, która znacząco usprawnia proces planowania produkcji.
Szczegóły zmian dostępne są w ulotce.
Od tej wersji wprowadziliśmy nowe udogodnienie w ulotce, które pozwala jeszcze wygodniej przeglądać informację o zmianach w systemie. Dzięki filtrowaniu zaawansowanemu mogą Państwo zaznaczyć posiadane moduły (podstawowe, dodatkowe i pulpity), a ulotka wyświetli tylko te informacje, które są z nimi powiązane.
Dodatkowo – raz wybrane moduły zapisywane są w pamięci przeglądarki, co oznacza, że w kolejnych ulotkach nie trzeba będzie ponownie ich zaznaczać.
Zyskują Państwo szybszy i precyzyjny dostęp do najważniejszych informacji – dopasowanych do posiadanej licencji.
Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.