VERIT Oprogramowanie dopasowane
Loading...

Nowa wersja enova365 z numerem 2506.1.1

W dniu 18.07.2025 opublikowana została wersja enova365 oznaczona numerem 2506.1.1.

Jest to wersja rozwojowa zawierająca nowości funkcjonalne w modułach: Systemowe, Business Intelligence, Pulpit Kontrahenta, Handel, Kadry Płace, Księgowość, Pulpit Klienta Biura Rachunkowego, Produkcja.


 

Nowości w wersji to:
Systemowe:
  • Logowanie z poziomu enova365 do Bazy Wiedzy – Udo­stęp­ni­li­śmy moż­li­wość bez­po­śred­niej re­je­stra­cji oraz lo­go­wa­nia do Bazy Wie­dzy z po­zio­mu sys­te­mu eno­va365. Dzięki temu rozwiązaniu dostęp do instrukcji i materiałów pomocniczych w Bazie Wiedzy staje się jeszcze prostszy i szybszy.
  • Pomoc kontekstowa – Rozszerzyliśmy działanie funkcji „Pomoc (Baza Wiedzy)” poprzez dostarczanie precyzyjnych wyników wyszukiwania, na podstawie lokalizacji użytkownika w aplikacji.
  • Dyskusje prywatne – Roz­bu­do­wa­li­śmy me­cha­nizm ko­mu­ni­ka­cji w eno­va365 o moż­li­wość two­rze­nia i pro­wa­dze­nia pry­wat­nych dys­ku­sji.
Business Intelligence:
  • Nowa klasyfikacja merytorycznych obszarów Modeli danych i Wizualizacji BI oraz możliwość definiowania własnych obszarów  Roz­bu­do­wa­li­śmy do­stęp­ne ob­sza­ry me­ry­to­rycz­ne, któ­re przy­pi­sy­wa­ne są do mo­de­li da­nych oraz wi­zu­ali­za­cji.
Pulpit Kontrahenta:
  • Zgłaszanie zadań z Nieruchomości w Pulpicie Kontrahenta – Roz­bu­do­wa­li­śmy Pul­pit Kon­tra­hen­ta o funk­cje z ob­sza­ru Nie­ru­cho­mo­ści.
Handel:
  • Wersjonowanie ofert oraz oferty opcjonalne – Udo­stęp­ni­li­śmy nową funk­cjo­nal­ność wer­sjo­no­wa­nia ofert.
  • Integracja z Apilo – Roz­bu­do­wa­li­śmy do­da­tek e-skle­py Ko­nek­tor o ob­słu­gę plat­for­my in­te­gra­cyj­nej Api­lo do za­rzą­dza­nia sprze­da­żą wie­lo­ka­na­ło­wą.
  • Rozbudowa progów przecen i rabatów – Roz­bu­do­wa­li­śmy funk­cjo­nal­no­ści zwią­za­ne z pro­ga­mi ilo­ścio­wy­mi kar­to­tek to­wa­ro­wych, prze­ce­na­mi oraz ra­ba­ta­mi okre­so­wy­mi.

Kadry Płace i HR:
  • DRA RCA składki powyżej miliona (999 999,00 PLN) – Umoż­li­wi­li­śmy wy­sył­kę do pro­gra­mu Płat­nik ra­por­tu ZUS RCA dla pra­cow­ni­ków, któ­rych mie­sięcz­na pod­sta­wa skła­dek prze­kra­cza war­tość 999 999,99 PLN. Rachunek bankowy instytucji PPK  Na po­trze­by firm wie­lo­od­dzia­ło­wych, roz­bu­do­wa­li­śmy de­fi­ni­cję od­dzia­łu o nowe pole „Ra­chu­nek ban­ko­wy in­sty­tu­cji PPK”.
  • Statystyki czasu pracy – Do­da­li­śmy nową li­stę „Sta­ty­sty­ki cza­su pra­cy”, któ­ra umoż­li­wia wy­świe­tla­nie zbior­cze­go ze­sta­wie­nia cza­su pra­cy pra­cow­ni­ków.
  • Wniosek o nowy środek trwały w Pulpitach HR – W Pul­pi­cie Kie­row­ni­ka i Pra­cow­ni­ka w eno­va365 wpro­wa­dzi­li­śmy moż­li­wość ge­ne­ro­wa­nia zbior­cze­go wnio­sku o nowy śro­dek trwa­ły.
  • Integracja z e-Recruiter – Udo­stęp­ni­li­śmy nowy do­da­tek, któ­ry po­zwa­la na in­te­gra­cję eno­va365 z sys­te­mem re­kru­ta­cyj­nym eRe­cru­iter.
  • Integracja z Archivista – Udo­stęp­ni­li­śmy nowy do­da­tek, któ­ry po­zwa­la na in­te­gra­cję eno­va365 z pro­gra­mem Ar­chi­vi­sta.
  • Planowanie kalendarzy z nowymi możliwościami – Do­da­li­śmy moż­li­wość za­zna­cza­nia i jed­no­cze­snej edy­cji wie­lu dni na do­ku­men­tach ak­tu­ali­za­cji ka­len­da­rzy. Roz­bu­do­wa­li­śmy moż­li­wo­ści przy­pi­sa­nia czyn­no­ści i ele­men­tów struk­tu­ry do obiek­tów.
  • Mechanizm rejestracji i kontroli wykorzystania limitów nieobecności w zakresie opieki nad dzieckiem, zwolnienia z powodu siły wyższej, urlopu opiekuńczego, urlopu ojcowskiego. – Wpro­wa­dzi­li­śmy kom­plek­so­wą ob­słu­gę e-wnio­sków urlo­po­wych oraz au­to­ma­tycz­ne mo­ni­to­ro­wa­nie li­mi­tów urlo­pów opie­kuń­czych i oj­cow­skich, z uwzględ­nie­niem wie­ku dziec­ka i nor­my do­bo­wej.
  • Nowe kody tytułu ubezpieczenia – Zak­tu­ali­zo­wa­li­śmy kody ty­tu­łów ubez­pie­cze­nia zgod­nie z roz­po­rzą­dze­niem MRiPS obo­wią­zu­ją­cym od 1.07.2025 r.
 
Księgowość:
  • Formularz dokumentu ewidencji z podglądem wizualizacji KSeF – Umoż­li­wi­li­śmy pod­gląd wi­zu­ali­za­cji do­ku­men­tu KSeF bez­po­śred­nio na for­mu­la­rzu do­ku­men­tu ewi­den­cji w za­kład­ce „Ogól­ne”.
  • Rozbudowa mechanizmów JPK_KR_PD – Przy­go­to­wa­li­śmy zmia­ny w ra­mach roz­bu­do­wy me­cha­ni­zmów ob­słu­gu­ją­cych pli­ki JPK_KR_PD.


Pulpit Klienta Biura Rachunkowego:

  • Rozbudowa możliwości Pulpitu Klienta Biura Rachunkowego – Wpro­wa­dzi­li­śmy sze­reg zmian zwią­za­nych z pu­bli­ka­cją i wy­sył­ką
    wy­ni­ków po­dat­ko­wych.
  • Rozliczenia podatkowe w Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego – Prze­bu­do­wa­li­śmy wi­zu­al­nie oraz roz­sze­rzy­li­śmy funk­cjo­nal­ność pu­bli­ko­wa­nia roz­li­czeń po­dat­ków w Pul­pi­cie Klien­ta Biu­ra Ra­chun­ko­we­go.

Produkcja:
  • Struktura zlecenia produkcyjnego – W oknie zle­ce­nia pro­duk­cyj­ne­go wpro­wa­dzi­li­śmy nową za­kład­kę „Struk­tu­ra”.
  • Podgląd stanu realizacji w module Handel – W mo­du­le Han­del do­da­li­śmy nową za­kład­kę „Pro­duk­cja za­awan­so­wa­na”.
  • Szczegółowa informacja dot. stanu towarów produkcyjnych – Udo­stęp­ni­li­śmy do­dat­ko­we ko­lum­ny, któ­re umoż­li­wia­ją użyt­kow­ni­kom mo­du­łów Han­del i Pro­duk­cja za­awan­so­wa­na szyb­ki do­stęp do in­for­ma­cji o po­trze­bach ma­te­ria­ło­wych, pla­no­wa­nych do­sta­wach od­pa­dów i wy­ro­bów.
  • Filtry zasobów dla pracowników produkcyjnych – Wpro­wa­dzi­li­śmy roz­sze­rzo­ną funk­cjo­nal­ność umoż­li­wia­ją­cą ad­mi­ni­stra­to­rom pro­duk­cji przy­pi­sy­wa­nie pre­de­fi­nio­wa­nych fil­trów ope­ra­cji bez­po­śred­nio do pra­cow­ni­ków pro­duk­cyj­nych.
  • Informacje o potrzebach materiałowych – Udo­stęp­ni­li­śmy nową funk­cjo­nal­ność, któ­ra zna­czą­co uspraw­nia pro­ces pla­no­wa­nia pro­duk­cji.

 

Szczegóły zmian dostępne są wulotce.

Od tej wersji wprowadziliśmy nowe udogodnienie w ulotce, które pozwala jeszcze wygodniej przeglądać informację o zmianach w systemie. Dzięki filtrowaniu zaawansowanemu mogą Państwo zaznaczyć posiadane moduły (podstawowe, dodatkowe i pulpity), a ulotka wyświetli tylko te informacje, które są z nimi powiązane.
Dodatkowo – raz wybrane moduły zapisywane są w pamięci przeglądarki, co oznacza, że w kolejnych ulotkach nie trzeba będzie ponownie ich zaznaczać.
Zyskują Państwo szybszy i precyzyjny dostęp do najważniejszych informacji – dopasowanych do posiadanej licencji.

 

Zgodnie z warunkami gwarancji dla wszystkich Klientów posiadających aktualną gwarancję, nowe wersje systemu enova365 są dostępne na stronie www, bez dodatkowych opłat.