Moduł Sprzedaż i CRM, Praca Hybrydowa
Moduł enova365 CRM to nowoczesne narzędzie, dzięki któremu Twoje relacje z klientami będą na najwyższym poziomie, a praca handlowców stanie się niezwykle efektywna.
Jest niezbędny w kreowaniu, zarzadzaniu i podtrzymywaniu długotrwałych kontaktów z klientami. Dzięki niemu każdy Klient pozostaje pod kontrolą i nie może być zapomniany. Zapewnia pełną historię kontaktów i dostęp do zrealizowanych transakcji. Wgląd do aktualnych informacji sprzedażowych pozwala na bieżąco dokonywać analiz i podejmować właściwe decyzje biznesowe.
Dzięki dodatkowemu modułowi – Praca Hybrydowa– poprawia organizacje i płynność pracy wewnątrz Przedsiębiorstwa poprzez przypisywanie zadań pracownikom i ich egzekwowanie.
Najważniejsze funkcjonalności:
Kontrahenci – to pełna informacja o kontrahencie i cała historia współpracy, poczynając od jego zarejestrowania do systemu ( stworzenia Wizytówki), poprzez cały proces nawiązywania z nim kontaktów, aż do realizowania sprzedaży. Gromadzi preferencje Klienta i wszystkie zadania wykonane w stosunku do niego oraz dane opiekuna, który został mu przypisany.
Zdarzenia, zadania, projekty –umożliwiają dla danego kontrahenta zarejestrowanie i przyporządkowanie całej historii kontaktów oraz czynności, które należy wykonać w przyszłości, mające na celu podtrzymanie z nim relacji i prowadzące do współpracy. Za pomocą lejka sprzedaży możemy kontrolować na jakim etapie jest dany proces sprzedaży, źródła pozyskania klientów, skuteczność podjętych działań marketingowych oraz ustalić przeszłą strategię marketingową. Wewnątrz organizacji zadania umożliwiają również przypisanie czynności do wykonania konkretnemu pracownikowi, który widzi je na swoim terminarzu. System umożliwia także tworzenie teczek, czyli gromadzenia informacji na dany temat w określonym miejscu systemu,
Sprzedaż – wiąże w sobie gromadzenie i obróbkę danych dotyczących pozyskanych, zainteresowanych zakupem klientów ( Leady) oraz Transakcje, czyli dokumenty odzwierciedlające sam proces sprzedaży.
Praca Hybrydowa– samodzielny moduł, który umożliwia kontrolę pracowników wykonujących pracę stacjonarnie oraz zdalnie. Pozwalana na łatwe rejestrowanie czasu pracy, efektywne zarządzanie zadaniami, delegowanie pracy i śledzenie postępów projektów. Pracownicy widza zadania i projekty do wykonania, mogą rejestrować czas rozpoczęcia, zakończenia zadania, wprowadzić dodatkowe informacje.
Raporty – generowanie zdefiniowanych raportów sprzedaży np.: sprzedaż wg towarów i usług, kontrahentów oraz możliwość tworzenia własnych zestawień.
Zobacz jakie korzyści daje enova365 moduł CRM:
– pełna kontrola nad Klientami, dzięki czemu żaden z nich nie może być zapomniany,
– kompleksowa informacja o kliencie,
– zarządzanie sprzedażą w czasie rzeczywistym z każdego miejsca poza biurem,
– dostęp do aktualnych informacji, co umożliwia rzetelne przygotowanie strategii sprzedażowej firmy.
– poprawa organizacji pracy wewnątrz firmy oraz kontrola nad pracą wykonywaną zdalnie,
– możliwość prostego i precyzyjnego delegowania zadań, kontrolowania ich przebiegu, rejestrowania czasu i rozliczania pracowników.
Co wyróżnia enova365 moduł CRM:
– funkcjonalność CRM Outlook , dzięki której możemy tworzyć szablony wiadomości, przypisać do nich kontrahenta i wysyłać na wskazany adres email,
–SMS– umożliwia wysyłanie wiadomości SMS z programu enova365 poprzez zewnętrzne bramki SMS. Wiadomości SMS mogą być automatycznie zapisane jako zdarzenia CRM widoczne w historii kontaktu z danym Kontrahentem.
– dwukierunkowa synchronizacja z Kalendarzem Google pozwalająca na przenoszenie się zadań z Kalendarza do systemu i odwrotnie,
– możliwość pokazania lokalizacji Klienta na Mapach Google,
– dodatkowy moduł Praca Hybrydowa nieoceniony w sytuacji, kiedy część pracowników wykonuje pracę zdalną,
–Pulpit Kontrahenta, który pozwala mu na bieżący wgląd do stanów magazynowych, ofert, cenników oraz dotychczasowych zakupów,
– Harmonogram zadań– umożliwia sprawdzenie, czy w bazie danych istnieją konkretne zadania do wykonania. Wskazuje na zadanie oraz uwzględnia harmonogram, według którego ma być wywoływane.
– funkcjonalność Kreatory, która pozwala wprowadzać za pomocą jednego okna dane do wielu miejsc w systemie, bez konieczności przechodzenia miedzy zakładkami czy modułami np. wprowadzenie danych jednocześnie do formularza kampanie, projekty oraz korespondencja seryjna.
– możliwość dołączenia załączników do Karty Kontrahenta: umowy, oferty, zamówienia, oświadczenia,
– RODO– system spełnia wszystkie przepisy dotyczące ochrony danych osobowych,
– dzięki wersji multi zapewnia sprawną pracę handlowca poza biurem przez notebooka lub smartfona.