System CRM – Program dla handlowców od VERIT

Prowadzisz firmę, w której obsługujesz wielu klientów? Dotychczasowy system zarządzania komunikacją z klientami nie spełnia Twoich oczekiwań? Chcesz udoskonalić lub wymienić system CRM na ten umożliwiający doskonałe zarządzanie relacjami z klientami i zapewniający  optymalizację czasu i wydatków związanych z obsługą klientów?

System CRM od VERIT to rozwiązanie Twoich problemów.
Nasz program CRM odpowiada za bardzo ważne obszary działalności firmy, a więc relacje i współpracę z klientami, dostawcami, partnerami logistycznymi oraz kontrolę zadań wykonywanych przez pracowników.

Program CRM od VERIT – Kto zyska na tym najwięcej?

Każda firma jest inna, ma inne potrzeby i inną specyfikę, dlatego potrzebuje elastycznego systemu CRM, który będzie można łatwo dopasować do indywidualnych celów, wymagań i zachodzących w niej procesów.
Dlatego odpowiadając na takie potrzeby, z przyjemnością stworzymy dedykowany program dla handlowców, który idealnie wpisze się w realia Twojej firmy. Uporządkuje on procesy i informacje oraz pozwoli na łatwe zarządzanie i większą wydajność pracowników i przedstawicieli handlowych.

Program dla handlowców od VERIT – Co w ten sposób zyskujesz?

System CRM od VERIT to rozwiązanie, które poza funkcjonalnością wspiera Twój biznes na każdej płaszczyźnie rozwoju poprzez:

  • Optymalizację kosztów pozyskiwania nowych klientów.
  • Usprawnienie komunikacji wewnątrz firmy pomiędzy różnymi działami i to w jednym systemie.
  • Zwiększenie wiarygodności w oczach klienta, który ma wgląd w przebieg procesu zakupowo-sprzedażowego i dokumentację.
  • Zwiększoną efektywność pracowników, których zadania można łatwo zoptymalizować.
  • Skrócony czas wprowadzania nowych danych do systemu.
  • Najwyższe bezpieczeństwo danych osobowych dla Ciebie oraz klienta.

Oprogramowanie CRM od VERIT to świetny sposób na lepsze zarządzanie relacjami z klientem. Jego wdrożenie w firmie przekłada się na:

  • Szybszą obsługę klienta
  • Sprawniejsze zdobywanie nowych klientów
  • Śledzenie procesu sprzedaży
  • Budowanie długofalowych relacji z klientami i operatorami logistycznymi

Automatyzacja sprzedaży może być łatwiejsza, a oprogramowanie CRM od VERIT to narzędzie, które umożliwi Ci realizację tego celu.

System CRM od VERIT – Funkcje

System CRM, który dla Ciebie stworzymy, to idealne narzędzie wspomagające zarządzanie relacjami z klientem, które może być rozbudowane o następujące możliwości:

Baza wiedzy o podmiotach

Ogromna ilość informacji o dostawcach, odbiorcach, operatorach logistycznych w jednym miejscu dostosowana do konkretnych potrzeb biznesowych klienta.

Historia współpracy

Ewidencja ruchów zakupowo- sprzedażowych: próby nawiązania współpracy, podpisane umowy, kupione/sprzedane produkty, wysłane oferty/zapytania, zrealizowane usługi.

Zarządzanie sprzedażą

Pozyskiwanie nowych podmiotów, identyfikowanie potrzeb i oczekiwań, utrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi podmiotami.

Ofertowanie

Błyskawiczne tworzenie ofert, automatyczne wypełnianie danych i dodawanie produktów z bazy, przekształcanie ofert w zamówienia.

Kontakt z podmiotami

Wysyłanie ofert i zapytań, korespondencji, dodawanie notatek i komentarzy ze spotkań/rozmów telefonicznych, przypominanie o kontaktach.

Grupowanie podmiotów

Podział na regiony, branże, specyfikę realizowanych zamówień, wykonanych usług, co umożliwia wysyłanie spersonalizowanych ofert/zapytań.

Integracja z Klientami

Klient może zalogować się na swoje konto i sprawdzić status realizacji zlecenia, zapoznać się z ofertami, pobrać fakturę za towary lub usługę.

Monitorowanie pracowników

Kontrolowanie efektywności i skuteczności działań pracowników poprzez ewidencjonowanie wykonanych zadań i skutku, jaki przyniosły, przydzielanie zadań, premiowanie pracowników.

Komunikacja wewnętrzna

Komunikator, który umożliwia szybki i skuteczny przepływ informacji pomiędzy pracownikami.

Integracja z innymi systemami

Integracja z pocztą e-mail, systemami do produkcji, magazynowymi, transportowymi, fakturowaniem.

Uporządkowanie wewnętrznych procedur i obieg dokumentów

Uporządkowanie procesów zachodzących w firmie, szybki dostęp do aktualnej informacji, kontrola pracowników, elektroniczny obieg dokumentów.

Analizy i raporty

Wyeksponowanie klientów kluczowych przynoszących największe zyski, najlepszych i największych dostawców i operatorów logistycznych. Dają możliwość określenia opłacalności pozyskiwania klienta, czasochłonności jego obsługi, kosztów jego pozyskania oraz monitorowania pracowników.