Komunikatory wewnętrzne i kalkulatory – VERIT

Komunikacja wewnętrzna w Twojej firmie staje się coraz trudniejsza, bo ilość zadań do obsługi w ostatnim czasie wzrosła? Masz dość opóźnień i niedomówień, które komplikują obsługę klientów? Chcesz usprawnić komunikację wewnętrzną, która zoptymalizuje czas wymiany informacji?

Komunikatory wewnętrzne  od VERIT to rozwiązanie dla Ciebie.

Kalkulacja surowców , materiałów, narzędzi potrzebnych do  produkcji wyrobów lub wykonania konkretnej usługi zajmuje ci dużo czasu ? Twoja praca wymaga czasochłonnych, skomplikowanych obliczeń? Chcesz ułatwić klientowi zakup odpowiedniej ilości towaru? 

Kalkulatory od Verit to idealne narzędzie dla Ciebie.

Wewnętrzne komunikatory i kalkulatory – Dla kogo jest to rozwiązanie?

Komunikatory wewnętrzne to doskonałe narzędzie dla firm, które chcą:

  • Zoptymalizować czas wymiany informacji między pracownikami i całymi działami.
  • Skrócić czas obsługi klientów.
  • Zmniejszyć koszty organizacyjne w firmie.
  • Korzystać z dedykowanych rozwiązań umożliwiających zwiększenie wydajności pracy.

Kalkulatory sprawdzą się  wszędzie tam,  gdzie mamy do czynienia ze żmudnymi, skomplikowanymi obliczeniami zajmującymi dużo czasu. Mogą być wykorzystywane w branżach produkcyjnych, usługowych jak również finansowych i bankowości.

Komunikatory wewnętrzne i kalkulatory – Co zyskujesz?

Tworzymy wewnętrzne komunikatory umożliwiające i ułatwiające wewnętrzny przepływ informacji w firmie oraz komunikację Twojej firmy ze wszystkimi kontrahentami.

Projektujemy i tworzymy kalkulatory od najprostszych po najbardziej skomplikowane usprawniające procesy w firmie i oszczędzające czas pracowników.

Widoczny popyt na nowe, sprawniejsze rozwiązania i zmiany w obrębie firm, w tym cyfryzację wielu działów sprawił, że firmy wciąż poszukują ulepszeń. Naszą odpowiedzią na te potrzeby są komunikatory i kalkulatory.

 

Komunikatory wewnętrzne – komunikacja wielopłaszyznowa.

Na potrzeby klienta możemy stworzyć komunikatory umożliwiające komunikację na wielu płaszczyznach wliczając w to:

  • Rozmowy tekstowe (wysyłanie wiadomości tekstowych)
  • Rozmowy głosowe (wysyłanie wiadomości głosowych)
  • Rozmowy audio
  • Konferencje wideo z użyciem różnych kanałów np. między działami
  • Przesyłanie plików graficznych, PDF i innych plików typowych dla branży

Wszystko to ma za zadanie skrócić czas obsługi i przyśpieszyć komunikację i wymianę informacji w firmie do granic możliwości.

Nasze komunikatory wyposażone są w przyjazny interfejs, którego obsługa jest prosta i intuicyjna. Jego wdrożenie w firmie nie zajmuje wiele czasu, więc po zakupie niemalże natychmiast można z niego korzystać.

Kluczową rolę odgrywają również rozszerzenia umożliwiające obsługę i przesyłanie plików w różnych formatach. Od teraz wymiana informacji z klientem, przedstawicielem handlowym czy pracownikami będzie uproszczona, co pozwoli uniknąć niepotrzebnych przestojów.

Komunikatory wewnętrzne od VERIT to wyjście naprzeciw oczekiwaniom, które umożliwi firmie wejście na wyższy poziom wydajności. To krok w kierunku lepszej przyszłości dla pracowników, przedstawicieli handlowych, klientów, całych działów i zarządu. W praktyce jest to prosta droga do tego, by zoptymalizować koszty wymiany informacji, co oczywiście przekłada się na wyższe zyski z każdego miesiąca.