Oprogramowanie dla handlu – Program sprzedażowy – VERIT

Prowadzisz firmę handlową? Procesy zachodzące w firmie stają się coraz trudniejsze, a nowi klienci oczekują większej wydajności i lepszej jakości obsługi? Szukasz rozwiązania, które pomoże Ci zoptymalizować procesy zakupowe i sprzedażowe?
Dedykowane oprogramowanie dla handlu od VERIT to rozwiązanie, którego potrzebujesz.
Zakupy i sprzedaż w dużej firmie to czasochłonne i problematyczne zadanie do realizacji. Szczególnie gdy w grę wchodzi wypełnianie tych samych tabelek i formularzy, co wydłuża czas pracy i zwiększa koszty zatrudnienia handlowców, którzy powinni przecież skupiać się głównie na budowaniu trwałych relacji z kontrahentami.

Oprogramowanie dla handlu od VERIT to program sprzedażowy tworzony specjalnie na zamówienie klienta, który pozwala zoptymalizować czas realizacji tych zadań. W ten sposób handlowcy mogą wreszcie skupić się na wzmacnianiu relacji z klientami i poszukiwaniu nowych źródeł zakupu i zbytu.

Dzięki niemu sprzedaż można skalować, a przy okazji zaoszczędzić czas i zwiększyć efektywność pracy handlowców. Oprogramowanie powstało z myślą o firmach handlowych, które w dobie dynamicznych zmian na rynkach światowych muszą dostosowywać działania do nowych potrzeb klientów. Używanie go to istny „skrót” na żmudnej drodze obsługi działań i procesów handlowych zachodzących pomiędzy firmami, ale i działami w obrębie jednej firmy.

Oprogramowanie dla firmy handlowej od VERIT – Co zyskujesz?

Oprogramowanie dla firm handlowych tworzone pod klienta od VERIT to coś więcej niż system do obsługi zamówień. To system, który zadba o Twoje dokumenty sprzedażowe, raporty i proces obsługi procedur, dzięki któremu możesz:

  • Dołączać do zamówień dokumenty sprzedażowe i jakościowe.
  • Profesjonalnie opracowywać i projektować formularze spójne z komunikacją firmy.
  • Zarządzać komunikacją wewnętrzną działów handlowych i transportowych.
  • Uprościć planowanie zakupów i sprzedaży.
  • Śledzić ścieżki przebiegu całego procesu.
  • Przyśpieszyć proces obsługi klientów w zakresie zakupów.
  • Zoptymalizować koszty handlowców i zwiększyć wydajność ich pracy.
  • Skrócić czas obsługi procesów zachodzących w obrębie firm handlowych.

Jeśli Twoja firma potrzebuje systemu, który łatwo dopasować do aktualnie wykorzystywanych rozwiązań, a jednocześnie oczekuje licznych ulepszeń, to ten program jest dla Ciebie.

Program sprzedażowo-magazynowy od VERIT – Funkcje:

Nasze dedykowane oprogramowanie dla firmy handlowej wychodzi naprzeciw aktualnych potrzeb procesów wymiany dóbr. Dzięki niemu można nie tylko zoptymalizować generowanie dokumentów, ale również wnieść na wyższy poziom sposób i jakość realizacji tych zadań.

Porównywanie ofert od Dostawców

Możliwość  szybkiego porównania ofert pod względem jakościowym , cenowym, terminowym.                                                                                                                                                                                                                 

Baza Dostawców i Odbiorców

Dowolnie rozbudowana baza, zawierająca: pełną informację o Dostawcach i Odbiorcach, podłączoną dokumentację, historię współpracy( umowy, oferty, zapytania).Możliwość stworzenia systemu oceny Dostawców i Odbiorców.

Dokumenty handlowe

Błyskawiczne i automatyczne generowanie i wysyłanie  Zapytania,  Zamówienia, Oferty, Potwierdzenia Zamówienia. Możliwość dołączenie Dokumentów Jakościowych. Profesjonalnie opracowane i zaprojektowane formularze.                                                                                                                                       

Rozliczanie i kontrola kosztów

Ewidencjonowanie kosztów dla każdego Zamówienia co pozwala na kontrolę realnych wydatków związanych z zakupem i sprzedażą konkretnego towaru.            

Kontrola Jakości

Kontrolowanie  jakości towaru zaoferowanego i sprzedawanego.

Zarządzanie pracownikami

Stworzenie  systemu rozliczania i premiowania pracowników działów handlowych. Tworzenie komunikatorów wewnętrznych.

Monitorowanie płatności

Kontrolowanie przeterminowanych faktur, automatyczne wysyłanie monitów, wezwań do zapłaty, dostęp do  rozrachunków na kontrahencie.                                                                                                                                                                                                                                                           

Planowanie zakupów i sprzedaży

Ewidencja miesięcznych i rocznych przychodów i rozchodów danego towaru  oraz czasu potrzebnego na dostawę towaru, co ułatwia planowanie zakupów i sprzedaży.

Genealogia i identyfikowalność

Taka sama numeracja dokumentów odnoszących się do konkretnej transakcji oraz powiązanie miedzy nimi , co pozwala na śledzenie ścieżki przebiegu całego procesu.

Reklamacje

Profesjonalny sposób rozpatrywania reklamacji  przy użyciu Formularza Reklamacyjnego 8D.                                                                                                                                     

Integracja

Na życzenie klienta integracja z innymi systemami : księgowymi, magazynowymi, transportowymi , z systemami Dostawców  i Odbiorców. 

Raporty i analizy

Analiza procesów zakupowo-sprzedażowych , właściwe planowanie, kontrola oraz działania naprawcze, generowanie plików JPK. Raporty i analizy zgodnie z zapotrzebowaniem Kadry Zarządzającej.